GSI outdoors
Brand's website: GSI outdoors
DŮLEŽITÉ JE BÝT NĚKDE VENKU, TO OSTATNÍ JE NEPODSTATNÉ…
V roce 1985 se skupinka sourozenců z Britské Kolumbie vydala dolů podél západního pobřeží až do San Diega, kde založili společnost GSI Outdoors. Začínali s několika kousky modrého smaltovaného nádobí a povrchní znalostí tábornického vybavení. Brzy začala firma růst, věnovat se designu, výrobě, obchodu a marketingu. Vyráběla stále větší množství outdoorového nádobí a vybavení pro stolování.
Po nějaké době se Don, Ian a Kathy Scott rozhodli přesunout sídlo společnosti do Spokane, stát Washington, kde vyrůstali. Jak říkají, jejich cílem bylo přinést do světa outdoorového vaření a stolování pohodlí domova. Jídlo je vášeň, jídlo lidi spojuje, jíst venku je zábavné. Koneckonců, co je lepší než být někde venku? Přece být venku se skvělými lidmi a skvělým jídlem.
Dnes jsou výrobky GSI Outdoors dostupné po celém světě a značka GSI proslula skvělou kvalitou, technickými parametry a moderním designem. GSI Outdoors je malá rodinná firma. Nemá žádné závazky k anonymní skupině akcionářů, představenstvu, nebo komukoliv jinému, vyjma svých vlastních zákazníků, obchodních partnerů a vůči sobě samým. Je to svoboda, která jim dává volnost rychle reagovat na potřeby zákazníků, kteří se, stejně jako lidé z GSI, tak rádi pohybují v přírodě.
V GSI Outdoors se nesnažíme přinést na trh převratné novinky díky nějakému „novému zázračnému materiálu“, ani díky monumentálnímu tlačení nějaké nepředstavitelné vychytávky. Ne. My považujeme za inovaci stvoření unikátního, leč představitelného a hmatatelného produktu, který odpovídá našim představám a respektuje hodnoty, které sdílíme. Jsme velmi hrdi na to, že se nám podařilo vytvořit nové a zajímavé věcičky z toho, co ostatní považovali za nemožné, nebo to nestálo za jejich námahu. Víme, že tento přístup si můžeme zachovat jen díky našim zákazníkům, kteří jsou cenným zdrojem inspirace.
GSI Outdoors je malá rodinná společnost. Nemáme žádné závazky k anonymní skupině akcionářů, představenstvu, nebo komukoliv jinému, vyjma našich zákazníků, obchodních partnerů a vůči sobě samým. Je to svoboda, která ztělesňuje outdoor, a dává nám volnost reagovat na potřeby našich zákazníků, kteří milují pohyb v přírodě, stejně tak, jako my.
Page 1 of 1 - 5 items total