100 % vepřové maso na kmíně Adventure menu
Related products
Product detailed description
O jídle
Složení
Vepřové maso - plec (99%), sůl, kmín (0,3%).
Jídlo neobsahuje alergeny.
Nutriční hodnoty
100 g | Jídlo | ||
---|---|---|---|
Energetická hodnota | kcal | 214 | 428 |
Energetická hodnota | kJ | 897 | 1794 |
Tuk | g | 11,0 | 22,0 |
Nasycené tuky | g | 3,0 | 6,0 |
Bílkoviny | g | 29,0 | 58,0 |
Sacharidy | g | 0,0 | 0,0 |
Cukry | g | 0,0 | 0,0 |
Sůl | g | 1,2 | 2,4 |
Additional parameters
Category: | Jídlo |
---|---|
složení: | Vepřové maso - plec (99%), sůl, kmín (0,3%). |
trvanlivost: | 28.09. 2025 |
Be the first who will post an article to this item!
V Adventure Menu jednoduše věříme, že i ty můžeš jíst lépe na svých cestách. Užij si každý moment na svých dobrodružstvích se skvělou chutí, 100% přírodní energií a tou nejjednodušší přípravou. Představujeme ti Adventure Menu... První opravdové jídlo na cesty
2010:
Neznalost, naivita a touha po opravdu dobrém jídle kdekoli, aneb naše začátky podnikání :D
„To jsme si tak v hospodě zanadávali, že musíme na cesty mimo civilizaci brát konzervy, nebo si složitě vařit na místě, abychom se dobře najedli. Noa nápad byl na světě. Sice jsme uměli navrhnout auto nebo motorku, ale o podnikání jsme nevěděli nic a o marketingu jen o trochu víc. Naštěstí nám bylo asi dvacet, což nám velmi pomohlo neřešit tak nedůležité věci:D“
2011:
Když moc nevíš jak na to, dožene to dostatek entuziasmu
„Cíl byl jasný: vytvořit nejlepší a nejchutnější jídla pro outdoorové použití. Na půl roku jsme se zavřeli do kuchyně naší partnerské výrobní firmy (které tímto moc děkujeme za trpělivost:) a hledali technologický postup, který by zajistil to, že jídlo bude kompletní i s přílohou, bez chemie a přitom vydrží v teple i 2 roky. Testovací vzorky jsme vozili do školy a s kamarády testovali. No...jak přežili první měsíce, to nechápu! Ale potom jsme na to pomalu začínali přicházet a z pytlíků už padala opravdová jídla. Aneb přerod z designérů na potravinářské technology.“
2013:
Už zjišťujeme něco málo o marketingu... akce, rebranding a další radosti
„Máme prvních 8 druhů jídel, přidali jsme bezplamenný samoohřev a už jen čekáme na to, až nám všichni utrhají ruce:D No..realita je trochu jiná a my zjišťujeme, že je sice fajn mít něco uplně nového co nikdo nemá, ale stinnou stránkou je to, že musíme všem vysvětlovat proč by to měli chtít. Tak objíždíme všechny možné outdoor akce a dáváme všem ochutnat, bavíme se s lidmi, vysvětlujeme. Online sice už tenkrát byl, ale chuť a vůně se prostě předat nedá. Dalším velkým krokem je rebranding loga a sjednocení grafiky všech produktů.“
2016:
Sbohem „garáži“, vítej firmo a expanze do zahraničí
„Zhruba do týhle doby jsme byli opravdu typická “garážová firma“. Sice bez garáže, ale víš jak to myslím. Ale už toho víme docela dost, chyb jsme taky nasekali až až a teď už postupně posouváme povědomí o nejlepším outdoor jídle dál, snadnějc a vypadá to, že se začínají dít zajímavý věci:)
V téhle době už máme pár funkčních zahraničních distibucí, jezdíme na největší outoodr veletrhy a strašně nás baví reakce každého, kdo poprvé ADM ochutná:D...to je prostě k nezaplacení a neskutečně to dodává energii do další práce.“
2017:
Začínáme vyvíjet nový způsob sušení jídel
„Tohle byl pro nás naprosto zásadní moment. Naše jídla už tehdy dělala radost tisícům lidí na cestách, ale kvůli vyšší hmotnosti jsme nemohli vyhovět těm, kteří řešili váhu např. na delších přechodech hor. Rozhodli jsme se s tím něco udělat a začali jsme s vývojem sušených jídel, které by byly ale opět k nerozeznání od domácího jídla. Po chvíli jsme zjistili, že kdybychom měli využívat klasickou lyofilizaci (sušení mrazem), jídlo by bylo tak drahý, že by bylo neprodejný. Nechtěli jsme zlevňovat suroviny ani ruční práci, tak nám zůstala jediná možnost - zlevnit proces sušení. Jak už to u nás bejvá, umíme si najít to nejsložitější řešení:D....ale výsledek pak stojí za to!!!“
2019:
Nová éra jídel na cesty
„Ano, trvalo nám to necelý tři roky, ale přišli jsme na to!!! Vynalezli jsme kompletně nový způsob sušení hotových jídel, který je šetrný k jídlu, zajistí rychlou rehydrataci a současně zajistí jídlu naprosto stejnou chuť, vůni a nutriční hodnoty, jakoby bylo čerstvý. A co je na tom nejlepší, spotřebujeme tím zhruba o 30% energie míň. To nám pomohlo zachovat nejkvalitnější suroviny a ruční práci a přitom zajistit konkurenceschopnou cenu.
Teď už konečně můžeme s klidným srdcem říct, že máme to nejkvalitnější outdoor jídlo opravdu pro kohokoli, od aktivních rodin s dětmi až po profesionální horolezce.“
2020:
Stěhování do hor a osamostatnění
„Přestřiháváme pupeční šňůru, stěhujeme se do hor a zařizujeme si vlastní výrobu. S příchodem sušení jsme se rozhodli započít novou etapu firmy a zařídili jsme si vlastní kuchyni, vybudovali vlastní tým kuchařů a posunuli tím celé naše vaření na další úroveň. Máme pod kontrolou každý krok výroby a vývoj nových jídel je daleko rychlejší. Sídlíme v Trutnově a z kanclu koukáme na Černou horu...co víc si přát?:)
A co bude dál? Křišťálovou kouli nemáme, ale pojedem dál podle neměnných pravidel...
Přinášet aktivním lidem na celém světě tu nejkvalitnější a nejchutnější stravu nejen pro outdoor. Pomáhat jim užívat si cesty a zážitky bez kompromisů, díky 100% přírodní plnohodnotné stravě s jednoduchou přípravou.
Dopřát tu nejvyšší kvalitu a servis.
Dobré pro nás nebude nikdy dobré. To je náš příslib zákazníkům a partnerům.
Cílit na inovace, které pomáhají
Vyvíjíme nemožné, abychom obohatili vaše zážitky na cestách a zjednodušili každodenní život.
Být v kontaktu se zákazníky
Naším cílem je vytvořit silnou komunitu, sdílet nová dobrodružství, jedinečné momenty, které vy, naši zákazníci zažíváte třeba právě díky lepšímu jídlu a v neposlední řadě získávat od vás feedback. Jen tak totiž můžeme plnit výše zmíněné body.
Připraveno na všechno, doma v outdooru
Adventure Menu se zrodilo venku, v outdooru. I přes to, že jeho použití je doslova neomezené, chceme stále zůstat věrní původnímu účelu.
Inspirováni přírodou, šetrní k přírodě
Chceme zachovat hlavní zdroj naší inspirace a jediný zdroj našich přírodních surovin.
A poslední, ale neméně důležitou hodnotou je Náš tým.